Mogę jeszcze pomęczyć? :wink:
Log podczas odpalania: (ten na dole z dziś)
Log (1 - 013,018,023,013,018,023)
Logi na ciepłym (z dziś):
Log (0 - 004,013,023)
Log (2 - 023,018,013)
I pytania - dlaczego na ciepłym rozbieżności w grupie 13 są większe niż na zimnym? Nie martwić się tym dużym (-) na 1 pompce?
Grupa 18 ma właśnie tak się zachowywać przy odpalaniu? Dziwią mnie zwłaszcza różnice pomiędzy poszczególnymi pompkami, myślałem, że powinny reagować tak samo w tym samym czasie.
BIPy wykraczające momentami ponad 30 przy odpalaniu to też nie powód do zmartwienia? Potem też w sumie odległe od 0 dużo bardziej niż przy logu z góry tematu.
Zdurnieje już z tym samochodem i szukaniem przyczyny dymka, mówicie żeby olać ale denerwuje mnie to niesamowicie.... :roll: Żaden klekot na parkingu tak nie smrodzi jak mój, a jest jednym ze świeższych... :roll: Chyba muszę znaleźć jakiegoś fachowca i oddać mu ten samochód w pizdu.
Log podczas odpalania: (ten na dole z dziś)
Log (1 - 013,018,023,013,018,023)
Logi na ciepłym (z dziś):
Log (0 - 004,013,023)
Log (2 - 023,018,013)
I pytania - dlaczego na ciepłym rozbieżności w grupie 13 są większe niż na zimnym? Nie martwić się tym dużym (-) na 1 pompce?
Grupa 18 ma właśnie tak się zachowywać przy odpalaniu? Dziwią mnie zwłaszcza różnice pomiędzy poszczególnymi pompkami, myślałem, że powinny reagować tak samo w tym samym czasie.
BIPy wykraczające momentami ponad 30 przy odpalaniu to też nie powód do zmartwienia? Potem też w sumie odległe od 0 dużo bardziej niż przy logu z góry tematu.
Zdurnieje już z tym samochodem i szukaniem przyczyny dymka, mówicie żeby olać ale denerwuje mnie to niesamowicie.... :roll: Żaden klekot na parkingu tak nie smrodzi jak mój, a jest jednym ze świeższych... :roll: Chyba muszę znaleźć jakiegoś fachowca i oddać mu ten samochód w pizdu.
Komentarz